Results 1 to 8 of 8

Thread: My function band's medley - The Lash Monkeys!

  1. #1

    User Info Menu

    Default My function band's medley - The Lash Monkeys!


  2. #2

    User Info Menu

    Default Re: My function band's medley - The Lash Monkeys!

    nice promo vid, where are you based?
    Have you got you're ticket for the rock train? You gotta earn that Ticket!!

    Premier Genista - Pearl Masters - Primus custom snare - Zildjian A Custom- DW 5000 pedal - Zildjian Zack Starkey sticks

    I play lead Drums

  3. #3

    User Info Menu

    Default Re: My function band's medley - The Lash Monkeys!

    Quote Originally Posted by markthechuck View Post
    nice promo vid, where are you based?
    Cheers, man! London, UK. Why?

  4. #4

    User Info Menu

    Default Re: My function band's medley - The Lash Monkeys!

    Nice relaxed pocket drumming. Sounds good
    http://www.redskymary.com/ NOT MY BAND, JUST A GREAT LOCAL BAND WHO SHOULD BE SOOO MUCH BIGGER IMO

    DW Collectors

    Premier Elite Black Sparkle

    Zildjian K Cymbals

    Decide whether this is love for the craft or simply an ego thing.

    MOST ORCHESTRA'S ARE JUST 1800'S COVER BANDS!

  5. #5

    User Info Menu

    Default Re: My function band's medley - The Lash Monkeys!

    Quote Originally Posted by MDK View Post
    Nice relaxed pocket drumming. Sounds good
    Thanks you kindly, sir!

  6. #6

    User Info Menu

    Default Re: My function band's medley - The Lash Monkeys!

    Quote Originally Posted by __--byonin--__ View Post
    Cheers, man! London, UK. Why?
    saw your website was .co.uk so wondered if you were local to me.
    Have you got you're ticket for the rock train? You gotta earn that Ticket!!

    Premier Genista - Pearl Masters - Primus custom snare - Zildjian A Custom- DW 5000 pedal - Zildjian Zack Starkey sticks

    I play lead Drums

  7. #7

    User Info Menu

    Default Re: My function band's medley - The Lash Monkeys!

    Quote Originally Posted by __--byonin--__ View Post

    Thanks for sharing that. I really enjoyed it.

    Y'all sound GREAT!


    Take care!
    Jim
    Take care and seeya!

    Jim

  8. #8

    User Info Menu

    Default Re: My function band's medley - The Lash Monkeys!

    Very nice!
    Quote Originally Posted by rickthedrummer View Post
    There is intelligent life out there. The problem is that there isn't any here.

    -Mike

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •