Search:

Type: Posts; User: SpazApproved; Keyword(s):

Page 1 of 20 1 2 3 4

Search: Search took 0.07 seconds.

  1. Replies
    4
    Views
    79

    Re: UGH ! Selling Gear

    This is why I'm a hoarder not a seller lol

    But... it's like that with everything. We are doing so much work to the house and I put stuff for sale super cheap and yet people still want free. ...
  2. Re: Nervous about first lesson with a new teacher

    Well since I'm a huge fan of Germany and it's on the top of my bucket list I'll make the trip to you then!
  3. Re: Nervous about first lesson with a new teacher

    Come out to WI and you can do lessons with me lol


    It is very tough. I can relate to your stories but not in Drum teachers. I struggled with a couple of piano teachers. I had one for many many...
  4. Thread: For Spaz

    by SpazApproved
    Replies
    8
    Views
    92

    Re: For Spaz

    OMG I was gonna say the same thing! Was that a smile in there Rick?! lol

    Also, you can judge the age of your videos based off of what you drink and smoke before you smoke lol I've always gotten a...
  5. Replies
    9
    Views
    146

    Re: Learning new songs

    Rick when are you going to post any drum covers? I wanna see that
  6. Popular Monster by Falling In Reverse

    I have 6 people request this song so I guess I had to play it!

    As always... thank you all for watching, I know it's not most of your cups of tea... but I hope you still enjoy the drumming at...
  7. Replies
    9
    Views
    146

    Re: Learning new songs

    Depending on the song I will approach it differently. Recently for my new drum covers I pick a song and for a day or two I put it on the playlist and loop that song over and over... so as I'm driving...
  8. Replies
    0
    Views
    141

    DW9000 Standard Hi-hat vs XF Hi-hat

    Recently I picked up another pair of DW9000 double pedals, however this time they are the XF version. I didn't think having a standard hihat with XF Bass drum pedals would make a difference until I...
  9. Removing or Swapping legs on a DW hi-hat stand

    I bought a new 3 legged hi-hat stand although I really wanted a 2 legged one. Luckily being a hoarder.... I just happened to have a spare set of legs laying around! But with this video you can see...
  10. Replies
    6
    Views
    197

    Re: My Custom Pork Pie 'BOB' snare

    Why do you hate them now?
  11. Replies
    2,908
    Views
    582,712

    Sticky: Re: DW Drums Discussion

    So I bought yet again another set of DW9000 Pedals.
    This time though I purchased the XF Longboard double pedal.
    I also got the trick shaft upgrade for them right away too.

    In this video I...
  12. Replies
    6
    Views
    197

    Re: My Custom Pork Pie 'BOB' snare

    what a gorgeous snare drum! if you ever part ways it'll look good in my collection just remember that ;)
  13. DW Pedal comparison and upgrade (1st gen vs 2 gen - standard vs long board)

    So I bought yet again another set of DW9000 Pedals.
    This time though I purchased the XF Longboard double pedal.
    I also got the trick shaft upgrade for them right away too.

    In this video I...
  14. Replies
    6
    Views
    224

    Re: Picked up a new (to me) kit

    That's a classy looking kit
    Nice pick up!
  15. Replies
    1
    Views
    95

    Swapping out snare throw off

    So as I also just upgraded the legs on my bass drum I had to swap out the throw off. . .


    https://youtu.be/7RAf31cJgUI
  16. Replies
    2
    Views
    105

    Re: Drummer's Yard Sale - Richmond, VA

    that sounds like fun! To bad I'm way out in WI
  17. Re: Playing a Crashable Ride (or a Rideable Crash)

    You know the funny thing is I tell ALL my beginner students to stay away from cymbals that are made as "crash/rides" because they are all cheap and sound like crap... never heavy enough for a good...
  18. Replacing/Upgrading Bass Drum Spurs

    So I've been playing a lot more with my dads band and I've been taking out my small cheap Orbitone kit. The only issue... the bass drum feet have NO SPIKES and are just cheap plastic feet. So when a...
  19. Replies
    1
    Views
    207

    Re: Wild Movie Pt 2

    OMG We watched this last night and it was AAWWWEEESSSOOOMMMEEE
  20. Replies
    2
    Views
    128

    Re: Snare with Claw Hooks / Rim Shots

    I have the PDP snare with hooks and I hit the claw once in a while but never enough to worry about it. Once I oriented the snare drum comfortably to wear my left hand plays it was set it and forget...
  21. Kansas: Carry On My Wayward Son - Drum Cover

    Super excited to record on my Pork Pie kit!

    Here's MY version of Carry On My Wayward Son by Kansas if I was to play it! :)


    https://youtu.be/jsph60h2D9U
  22. Replies
    1,533
    Views
    162,090

    Re: Count UP to 10,000

    1534
  23. Replies
    2,822
    Views
    279,048

    Sticky: Re: So what drum related stuff did you do today?

    Last night I un-mic'd my PDP and mic'd up my Pork Pie kit! Can't wait!
  24. Replies
    1,533
    Views
    162,090

    Re: Count UP to 10,000

    1531
  25. Replies
    9
    Views
    331

    Re: Internal mic段ng

    I want to do that also but I keep changing kits all the time lol I'd have to buy so many!
Results 1 to 25 of 500
Page 1 of 20 1 2 3 4