Drum Domains
Page 1 of 3 123 LastLast
Results 1 to 25 of 61

Thread: aussie aussie oi oi

  1. #1

    User Info Menu

    Default aussie aussie oi oi

    just admit it, you love us!

  2. #2

    User Info Menu

    Default Re: aussie aussie oi oi

    Never!!!! I Will Never Succumb To Such Fatuity!



    I'm just here because there's no other Kiwis to talk to, so I'm just gonna hang with the Aussies I suppose.
    Last edited by xweasel; 10-07-2009 at 01:05 AM.
    - Zack

  3. #3

    User Info Menu

    Default Re: aussie aussie oi oi

    sucker !

  4. #4

    User Info Menu

    Default Re: aussie aussie oi oi

    - Zack

  5. #5

    User Info Menu

    Default Re: aussie aussie oi oi

    Now now .... play nicely

  6. #6

    User Info Menu

    Cool Re: aussie aussie oi oi

    No need to get all shirty about this, mates!

    Australia has sent some cool cars to the U.S. (Holden Commodore and Monaro, aka as the late Pontiac G8 and GTO), and some of my best mates in DC are from OZ and NZ!

    Good on all of ya!
    keep the beat goin' ... Don't keep it to yourself!

    Charlie

    "If a man does not keep pace with his companions, perhaps it is because he hears a different drummer. Let him step to the music which he hears, however measured or far away." --Henry David Thoreau, "Walden," 1854

    "There's a lot to be said for Time Honored tradition and value." --In memory of Frank "fiacovaz" Iacovazzi

    "Maybe your drums can be beat, but you can't."--Jack Keck

  7. #7

    User Info Menu

    Default Re: aussie aussie oi oi

    Haha, we were just joking around guys!

    Nah, but that is true. No other Kiwi's to talk to on the forum lol.
    - Zack

  8. #8

    User Info Menu

    Default Re: aussie aussie oi oi

    Yea man rock on Aussies we also have one of the best drum factories in the world in Perth.... Brady made from Australian timbers... Jarrah, Sheoak, Wandoo etc. and guess who works there? me

  9. #9

    User Info Menu

    Default Re: aussie aussie oi oi

    Quote Originally Posted by Brady View Post
    Yea man rock on Aussies we also have one of the best drum factories in the world in Perth.... Brady made from Australian timbers... Jarrah, Sheoak, Wandoo etc. and guess who works there? me
    True that. Brady snares are amazing.

    And you work there? Do you actually build the drums? If I ordered one would you sign it for me?
    - Zack

  10. #10

    User Info Menu

    Default Re: aussie aussie oi oi

    Yea i work in the factory and make the drums. Haha I would sign it but I'm not famous and I'm only one of the guys who makes the drums for famous drummers haha!
    Last edited by Brady; 01-28-2010 at 01:54 AM. Reason: grammar

  11. #11

    User Info Menu

    Default Re: aussie aussie oi oi

    but hangon there's two brady factory's

  12. #12

    User Info Menu

    Default Re: aussie aussie oi oi

    lets not foget Sleishman drums - another quality Aussie product

  13. #13

    User Info Menu

    Default Re: aussie aussie oi oi

    Quote Originally Posted by brutal juice View Post
    lets not foget Sleishman drums - another quality Aussie product
    your missing the word epic in there

  14. #14

    User Info Menu

    Default Re: aussie aussie oi oi

    how about AC/DC no 1 band in the world

    oh hell yeah

  15. #15

    User Info Menu

    Default Re: aussie aussie oi oi

    Quote Originally Posted by itchie View Post
    but hangon there's two brady factory's
    hmm... naa theres one

  16. #16

    User Info Menu

    Default Re: aussie aussie oi oi

    Quote Originally Posted by Brady View Post
    hmm... naa theres one
    must have been a rumor, i swear they were going to build a factory north of perth

  17. #17

    User Info Menu

    Talking Re: aussie aussie oi oi

    Hmmm....

    Should we ban Rugby and Cricket talk?

    Ahhh....maybe we can start with Wellington dwellers (or get them to join in) the forum shall we?

    Has an All Blacks cap (somewhere!),
    Leigh

    Quote Originally Posted by xweasel View Post
    Haha, we were just joking around guys!

    Nah, but that is true. No other Kiwi's to talk to on the forum lol.
    Last edited by l_e_i_g_h; 11-30-2009 at 05:54 AM.

  18. #18

    User Info Menu

    Default Re: aussie aussie oi oi

    I coulda swore there was way more aussies than this on here? Oh well, glad to se so many of my southern cross brothers around...



    No sheep talk in front of the kiwi....
    "What consumes your mind, controls your life" - So, what consumes your mind?

  19. #19

    User Info Menu

    Default Re: aussie aussie oi oi

    gday blokes,
    new member from melbourne here
    keep it rockin

  20. #20

    User Info Menu

    Default Re: aussie aussie oi oi

    I was born in Sydney, but I moved early on. Anybody from there? I sure miss home
    ZildjianLeague/LP/Aquarian/Mapex/Pearl
    Snares: 4
    RIP- Frank, Wolvie, Les Paul
    Quote Originally Posted by Pearl MCX Man View Post
    I wish I was your wife
    Quote Originally Posted by amdrummer View Post
    if double bass is cheating then so is using two sticks

    Forum Rules
    DrumBum
    No metronome?
    The Rudiments

  21. #21

    User Info Menu

    Default Re: aussie aussie oi oi

    russ hi mate im from lithgow about 2hrs west but i know sydney well ivisit there often where are you at now

  22. #22
    dave0549jv Guest

    Default Re: aussie aussie oi oi

    Quote Originally Posted by itchie View Post
    how about AC/DC no 1 band in the world

    oh hell yeah
    at the risk of sounding impossibly stupid: why did i think ACDC was scottish? lol.

  23. #23

    User Info Menu

    Default Re: aussie aussie oi oi

    Quote Originally Posted by crazymanwithaplunger View Post
    No sheep talk in front of the kiwi....
    - Zack

  24. #24

    User Info Menu

    Default Re: aussie aussie oi oi

    dave hi mate acdc formed in australia but some members migrated here the elder brother of angus and malcolm young was george young from a very sucsessful band called the easybeats who musically were a much better band than acdc they had a no1singlr in england and theres a bit of there stuff on youtube check out this great band

  25. #25

    User Info Menu

    Default Re: aussie aussie oi oi

    Quote Originally Posted by dave0549jv View Post
    at the risk of sounding impossibly stupid: why did i think ACDC was scottish? lol.
    yeah sorry forgot the originally Australian part ..hehe

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •